دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ثبت‌نام در بخش الکترونیک آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد

فرجی علاقه‌مندان به شرکت در بخش الکترونیک هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت می‌توانند تا ۱۵ دی‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir در رشته‌های «سبک زندگی»، «سیره معصومین (ع)» و «روخوانی قرآن کریم» ثبت‌نام نمایند.



به گزارش مازندنگاه، «معصومه فرجی»  بابیان اینکه تاکنون هفده دوره موفق آزمون سراسری قرآن و عترت به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت چشمگیر علاقه‌مندان به قرآن از سراسر کشور به دو صورت کتبی و الکترونیکی برگزارشده است، اظهار کرد: دی و بهمن امسال نیز هجدهمین مرحله این آزمون در چهار گروه حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و آموزش‌های الکترونیکی و ۱۶ رشته برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای قرآنی به‌ویژه در گروه سنی جوانان و نوجوانان، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی مؤسسات قرآن و عترت، ایجاد انگیزه در بین عموم مردم جامعه به فراگیری معارف قرآن و عترت را ازجمله اهداف برگزاری این آزمون اعلام کرد و ثبت‌نام آزمون کتبی به پایان رسیده است.

وی بابیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در بخش الکترونیک هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت می‌توانند تا ۱۵ دی‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir  در رشته‌های «سبک زندگی و سیره معصومین (ع)» و «روخوانی قرآن کریم» ثبت‌نام نمایند، افزود: زمان برگزاری آزمون رشته‌های الکترونیکی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه اعلام‌شده است.

فرجی بابیان اینکه آزمون روخوانی قرآن کریم نیز از ۲۵ آبان ماه امسال آغاز و تا ۲۶ دی‌ماه جاری ادامه دارد، گفت: آزمون کتبی سراسری نیز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این آزمون محدودیت سنی ندارد، خاطرنشان شد: تمامی مراحل ثبت‌نام و دریافت کارت آزمون برای داوطلبان مرد و زن در هر گروه  سنی فقط از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir  امکان‌پذیر خواهد بود.

فرجی یادآور شد: همه قرآن آموزانی که سال گذشته در آزمون هفدهم نمره قبولی کسب کردند امسال با انتخاب یک‌رشته امتحانی دیگر می‌توانند در آزمون هجدهم ثبت‌نام کنند.

منبع:شبستان



  • شنبه, 7 دی , 1398 ساعت : 10:57:55
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 1277