شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
آخرین جزئیات از کشف 2 جسد در میاندورود و ساری

پزشکی قانونی: مسمومیت با گاز علت مرگ نیست/ ادامه تحقیقات قضایی و پلیسی

طی دو روز گذشته اجساد یک زن در جاده گهرباران و مردی جوان در روستای تنگه‌لته ساری در داخل گونی کشف شد که در این زمینه خبرهای مختلفی در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت ناشی از گازگرفتگی دست به دست می‌چرخد که مدیرکل پزشکی قانونی با رد این مسئله عنوان کرد؛ پرونده در دست بررسی است.



به گزارش مازندگاه، طی دو روز گذشته اجساد زن در جاده گهرباران شهرستان میاندورود و مردی جوان در روستای تنگه‌لته ساری در داخل گونی کشف شده بود که در این زمینه خبرهای مختلفی در فضای مجازی منتشر شده است.

ماجرا از این قرار بود که عصر روز دوشنبه در منطقه ساحلی گهرباران مازندران یکی از اهالی در حاشیه جاده متوجه گونی بزرگی شد که کنار خیابان رها شده بود که در پی آن با تماس با پلیس ۱۱۰ مأموران را در جریان ماجرا قرار داد که بعد از باز کردن گونی با جسد زن جوانی حدود ۳۰ ساله با هویت مشخص روبه‌رو شدند که جسد برای انجام تحقیقات و آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شده است.

در پی این حادثه صبح روز گذشته نیز جسد مرد جوان ۳۰ ساله نیز در منطقه تنگه‌لته ساری پیدا شد که حالت ویژه‌ای به این ماجرا داد و اینکه هر دو جسد در داخل گونی کشف شده امکان اینکه این دو قتل به هم ارتباط داشته باشند بسیار بالا است.

در فضای مجازی خبرهایی از کشف علت مرگ و مسمومیت با گاز منوکسیدکربن پیچیده است که در این‌باره مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تکذیب آن، اظهار کرد: مسمومیت با گاز منوکسیدکربن علت مرگ نیست و  نمونه‌برداری و کالبدشکافی انجام شده است ولی هنوز پاسخ قطعی در این زمینه ارائه نشده است.

علی عباسی افزود: در کنار این آزمایش‌ها بحث تحقیقات قضایی در دستور کار قرار دارد که پس از آن سیستم قضایی دلیل مرگ را اعلام خواهد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جنازه دوم  با همان وضعیت مشابه بود که می‌تواند دو قتل با هم ارتباط باشد ولی هنوز در این زمینه اظهارنظر قطعی نشده است و پرونده در حال بررسی است.

 صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز اظهار کرد: هنوز تکلیف این پرونده مشخص نشده ولی به‌صورت جدی تحقیقات پلیس درحال انجام است.



  • چهارشنبه, 19 دی , 1397 ساعت : 10:53:49
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 1126