شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
پیام مشترک:

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر ساری و شهردار مرکز استان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری و عباس رجبی شهردار مرکز استان در پیامی فرارسیدن فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند؛



به گزارش«مازند نگاه»، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر * و لیالٍ عشر…

انقلاب اسلامی بعنوان بزرگترین رویداد قرن، حاصل پایمردی و از جان گذشتگی ملت رشید و عاشورایی ایران است. دلیر مردان و شیر زنانی که برای به ثمر رساندن این نهضت الهی و تنفس در هوای پاک آزادی، خون های بسیاری را تقدیم نمودند.

دهه فجر سرآغاز طلوع دوباره اسلام، مظهر عظمت ایران اسلامی، خاستگاه ارزش های دینی و بخشی مهم و ماندگار از تاریخ پر افتخار ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های ملت بزرگ ایران در راه مبارزه با طاغوتیان زمان است؛ یادآور انسان های بپاخاسته و از جان گذشته که با عزمی پولادین توانستند سرنوشت مملکت خود را به دست بگیرند؛ لذا جملگی خواستار محو رژیم طاغوتی پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی شدند و با شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” خط مشی آینده خود را ترسیم نمودند.

اینجانبان با سپاس به درگاه خداوند متعال که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مراحل تثبیت و اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی به ملت ایران نصرت بسیار عطا فرموده، فرا رسیدن فجر چهل و یکم و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدّظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین همشهریان عزیز ساروی تبریک و تهنیت عرض نموده و به این بهانه، مراتب سپاسگزاری خود را از همراهی و همدلی شهروندان شریف مرکز استان در راستای دستیابی به اهداف بلند مجموعه مدیریت شهری در سال‌های اخیر اعلام می داریم.

بدون تردید مجموعه کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه، همراه و همگام با مردم شهیدپرور ساری ضمن حضور هوشمندانه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲بهمن و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهیدان گرانقدر انقلاب، با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تجدید میثاق نموده و با تجلی حماسه حضور، بار دیگر صحنه های پرشور وحدت و همدلی را به نمایش خواهند گذاشت.

                                                 علیجان شمشیربند                                                  عباس رجبی

                                         رییس شورای اسلامی شهر ساری                               شهردار ساری



  • پنجشنبه, 10 بهمن , 1398 ساعت : 15:14:56
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2050