شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
مدیر عامل بانک ملی ایران:

با پیگیری های استانی و ملی، جشن خودکفایی کاغذ نشر کتب درسی کشور در مازندران تحقق یافت

نجار زاده با اشاره به این که هم اکنون تولید این شرکت از ۴ هزار و ۵۰۰ تن در سال ۹۹ به تولید ۵۵ هزار تن خواهد رسید، گفت: این موفقیت ها میسر نبود؛ مگر با تاکید رییس جمهور و حمایت هایی که از سوی معاون اول رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس بانک مرکزی، نمایندگان استان و هماهنگی های استاندار مازندران صورت گرفت. ‎



به گزارش مازند نگاه،ابوالفضل نجارزاده، مدیر عامل بانک ملی ایران در جشن خودکفایی کاغذ نشر کتب درسی کشور در مازندران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران و مدیران و مسئولان ملی و استانی برگزار شد، افزود: در سال‌های گذشته توجه لازم و کافی نسبت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور نشد، اما با تاکید رییس‌جمهور ظرف ۲ سال به شرایطی رسیدیم که با توان داخلی به خودکفایی تولید کاغذ رسیدیم.

وی ادامه داد: تا ۲ سال پیش خیلی از مسائل کارگری در استان مربوط به کارخانه چوب و کاغذ مازندران بود و این کارخانه چالش‌های زیادی داشت، اما با مجاهدت و نگاه جهادی امروز در این محل جشن خودکفایی کاغذ را برگزار می کنیم.

نجار زاده با اشاره به این که هم اکنون تولید این شرکت از ۴ هزار و ۵۰۰ تن در سال ۹۹ به تولید ۵۵ هزار تن خواهد رسید، گفت: این موفقیت ها میسر نبود مگر با تاکید رییس جمهور و حمایت هایی که از سوی معاون اول رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس بانک مرکزی، نمایندگان استان و هماهنگی های استاندار و سایر مدیران و معاونان اجرایی صورت گرفت.

مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش گفت: بانک ملی ایران بانک دولت است و نگاه ویژه ای به حمایت از تولید و اشتغال دارد و فارغ از نگاه سود و زیان، تمام توان خود را بسیج کرده تا به منظور افزایش ظرفیت تولید و زمینه ایجاد فرصت های شغلی در این شرکت گام های موثری بردارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به الزامات قانونی در خصوص خروج از بنگاه داری بانک ها، سیاست قطعی ما در بانک ملی ایران خروج از بنگاه داری است و در این خصوص اقداماتی در راستای ارزش‌گذاری بنگاه هایی که عمدتا به خاطر بدهی و تعهدات به بانک منتقل شدند اجرایی شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران، تاکید کرد: در خصوص بنگاه هایی که ابزاری هستند و وظایف حاکمیتی دارند به آن توجه ویژه داریم و قطعا برنامه بانک احیا این بنگاه ها و سوق دادن آن ها در مسیر کمک به افزایش و تقویت ظرفیت های کشوراست.

نجار زاده گفت: از سال گذشته فرآیند واگذاری عمومی و عرضه اولیه سهام شرکت چوب و کاغذ را آغاز کردیم تا مردم و کارکنان این مجموعه سهامدار شرکت شوند.

مدیر عامل بانک ملی ایران در خاتمه یادآور شد: حمایت و تامین مالی این شرکت توسط بانک ملی ایران در راستای نوسازی و بازسازی خط تولید، افزایش ظرفیت های تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع:استانداری مازندران



  • جمعه, 10 آذر , 1402 ساعت : 14:38:35
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 3879