جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
مأموریت ۱۴ ماهه بهادری در مازندران پایان یافت

سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران شد

دوره مدیریت عبدالله بهادری در اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران بعد از ۱۴ ماه به اتمام رسید و سیدمحمد نظری به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان منصوب شد.



به گزارش مازند نگاه، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی جدید مازندران در سالن همایش اداره کل هواشناسی استان با حضور مسؤولان استانی برگزار شد و در این مراسم از خدمات عبدالله بهادری تجلیل و سید محمد نظری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی مازندران منصوب شده است.

مهدی رازجویان سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: پیگیری مجدانه و پررنگ را شاهد بودیم و توقع داریم که این موضوع در مدیریت جدید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه انتظارات استان از فرد بومی بیشتر است، یادآور شد: مدیر سابق برای شناخت استان تا حدودی وقت صرف کرد اما مدیری که در جای جای استان حضور داشت انتظار بیشتری داریم.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: روند طرح‌های جامع و تفضیلی در استان کوتاه شود، طرحی در سال ۹۳ تهیه و تصویب شده ولی هنوز روند اجرایی آن تسریع نشده است.

رازجویان با اعلام اینکه آزادراه‌ها و پروژه‌های استان باید سرعت داده شود، گفت: از مشکلات و کمبودهای اعتباری اطلاع دارم ولی این موضوعات قابل حل است.

در ادامه سید محمد نظری مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران نیز اظهار کرد: همه تلاش ما خدمت به مردم است و تلاش می‌کنم از این ظرفیت با توجه به شناختی که از استان مازندران دارم به نحو احسن این ماموریت را به درستی انجام دهم.

عبدالله بهادری که تجربه ۳۰ ساله در حوزه راه و شهرسازی کشور دارد بلافاصله پس از تودیع به عنوان  عضو هیأت مدیره بنیاد ملی زمین و مسکن کشور از سوی وزیر راه و شهرسازی معارفه شد تا حداقل این تغیر ناگهانی چندان زمینه دلنگرانی‌اش را فراهم نکند.

محمد اسلامی پس از حضورش در وزارت راه و شهرسازی علی نبیان را به عنوان معاون خود در حوزه معاونت سازمان زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی منصوب کرده است.

بهادری ۱۴ ماه در استان مازندران حضور داشت و در مراسم معارفه‌اش اعلام کرد که در طی این مدت تلاش کرده است که سلامت کاری‌اش را حفظ کند.

از نکات قابل توجه در معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان مازندران، به تغییر ناگهانی آن می‌توان اشاره کرد که ساعت ۲۲  شب گذشته بسیاری از رسانه‌ها در جریان این معارفه قرار گرفتند.

سید محمد نظری به جهت اتمام وقت و نزدیک بودن به زمان اذان تنها به تقدیر و تشکر از مدیر سابق و اعتمادی که محمد اسلامی به وی کرده کفایت کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خاطر نشان کرد: همه تلاش ما این است که به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام

منبع:فارس



  • سه شنبه, 20 آذر , 1397 ساعت : 11:12:30
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 979