شنبه ۰۸ دی ۱۴۰۳ | Saturday 28 December 2024

۱٫۵ میلیون مازندرانی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در ۱۱ ماه امسال یک میلیون و ۵۳۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ استان گرفته شده است.

پلیس110


به گزارش«مازند نگاه» ، علی عارف نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران، از رضایت ۸۹ درصدی مردم از عملکرد فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی با اشاره به نقش مشارکت مردم در تأمین امنیت، گفت: با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس و افزایش این روند در سطح استان هستیم.

عارف نژاد تصریح کرد: در یازده ماهه گذشته یک میلیون و ۵۳۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که ۵۴ تا از این تماس‌ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ۳۷ درصد از این تماس‌ها برای کسب راهنمایی و ارشاد از پلیس و ۹ درصد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است .

وی از رضایت‌مندی ۸۹ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و بیان کرد: میزان رضایت‌مندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مؤلفه‌هایی چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مأمور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.

عارف نژاد از شهروندان، خواست: با توجه به تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان، در زمان درخواست امداد از پلیس ۱۱۰ ضمن حفظ خونسردی، محل دقیق حادثه را به کاربر پاسخ‌گو اعلام تا در اعزام مأموران به محل حادثه تسریع به عمل آید.

انتهای پیام

منبع:فارس



  • سه شنبه, 20 اسفند , 1398 ساعت : 16:07:07
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2445