چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

۳۰۷۸ شعبه اخذ رای در انتخابات دوم اسفند در استان مازندران پیش بینی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ستاد انتخابات مازندران با برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، رقابتی و پرشور حداکثر تلاش خود را به خرج می‌دهد.



به گزارش «مازند نگاه» ،، حسین حسن نژاد با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات مازندران برای خلق حماسه حضور در ۲ اسفند ۹۸، گفت: همه تعرفه‌ها و اقلام مورد نیاز انتخابات مجلس در اختیار استان قرار گرفت و تا چند روز آینده بین حوزه‌های ۹ گانه استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ حوزه اصلی انتخابی و ۴۸ حوزه فرعی در مازندران وجود دارد، افزود: ۳۰۷۸ شعبه اخذ رای در مازندران پیش بینی شده و ۵۳ هزار نفر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه ۴۱۷ مازندرانی در روزشمار ثبت نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند، ادامه داد: در مرحله اول ۲۹۶ نفر، در هیئت نظارت استان ۱۲۶  نفر و در مرحله سوم با بررسی شورای نگهبان ۱۵۳ نفر در حوزه‌های ۹ گانه تأیید شدند. هیئت‌های اجرایی با مذاکره و توافق با فرماندار هر حوزه انتخابیه، بخشداران و ۳۰ نفر از معتمدین آن حوزه انتخاب می‌شوند.

حسن نژاد با اشاره به شکل‌گیری ستاد انتخابات استان گفت: جلسات آموزشی متعددی با فرمانداران بخشداران هیئت‌های نظارت در سطح استان برگزار و همه فرآیند انتخابات در روز رای‌گیری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعلام تایید صلاحیت ۲۷ نفر دیگر این مرحله در شورای نگهبان قانون اساسی برای یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت: اکنون ۱۵۳ نفر  در مازندران واجد صلاحیت شرکت در انتخابات این دوره شدند تا از  ۲۳ بهمن فعالیت‌های تبلیغاتی خودرا  آغاز کنند.

حسن نژاد با بیان اینکه برای اخذ آرای مردم استان حدود سه هزارو ۷۰۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شد تا در حماسه ملی دوم اسفند مردم مازندران برای ۱۲ کرسی مجلس شورای اسلامی نماینده انتخاب کنند، افزود: در کنار آن برای فرمانداران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات مازندران،اعضای شعب حوزه‌های انتخابیه و نمایندگان فرمانداران هم آموزش‌های لازم پیش بینی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: امیدواریم با مشارکت و تعامل بسیار خوبی بین هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت در سطح استان بتوانیم روز دوم اسفند در سه هزار و  ۷۰۸ صندوق، آرای مردم را اخذ و اوراق مشارکت آگاهانه و داوطلبانه مردم استان را ثبت کنیم.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم



  • یکشنبه, 13 بهمن , 1398 ساعت : 14:15:03
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2110