یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 05 May 2024

پیام رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت نهم دی ماه

به گزارش «مازند نگاه» متن پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی ایران اسلامی از ابتدای انقلاب حضور مردم را در مقاطع حساس تجربه کرده به گونه‌ای که این یکپارچگی و رفتار سیاسی جزیی از باورهای مردم آن شده است. حماسه ۹ دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت،‌ اقتدار […]



به گزارش «مازند نگاه» متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ایران اسلامی از ابتدای انقلاب حضور مردم را در مقاطع حساس تجربه کرده به گونه‌ای که این یکپارچگی و رفتار سیاسی جزیی از باورهای مردم آن شده است.

حماسه ۹ دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت.

این قیام و خروش عاشورایی به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشورمان، پیام ولایت‌مداری ملت را به جهانیان ابلاغ کرد چرا که در این روز مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم خویش نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نمی‌تواند خللی در حرکت آن‌ها و در ادامه راه انقلاب اسلامی ایجاد کند

بدون تردید یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین دستاورد این رویداد تاریخی حضور بارز نسل سوم انقلاب اسلامی در خلق حماسه نهم دی بود که آن را ماندگار کرد و نشان داد در دهه چهارم و در مقابله با جنگ نرم و چالش‌های پیچیده دشمن، نظام جمهوری اسلامی از سرمایه عظیم اجتماعی برخوردار است. 

جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های‌ داهیانه حضرت امام(ره) و رشادت‌های مردم دیندار و متعهد این کشور شکل گرفت و ادامه‌ی حاکمیت اسلامی بر این سرزمین، با بصیرت رهبر معظم انقلاب و باورهای اعتقادی مردم روزبه‌روز به موفقیت‌های کم‌نظیری در عرصه‌های مختلف دست یافت و همواره حمایت مردم از این نظام مقدس اسلامی زمینه‌ساز شکل‌گیری حرکت‌های بزرگی بود که از آرمان‌های انقلاب اسلامی سرچشمه گرفته است.

اینجانبان سالروز این حماسه‌ی عظیم که به واقع تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان(ره) و مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) می‌باشد را گرامی داشته و با حضور در همه‌ی صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، دشمنان قسم‌خورده را از رسیدن به هدفشان مأیوس و یک‌بار دیگر صلابت مردمی انقلاب اسلامی ایران را به نمایش خواهیم گذاشت.

 

                                علیجان شمشیربند                                                             عباس رجبی

                    رییس شورای اسلامی شهر ساری                                               شهردار ساری 

انتهای پیام

 

 

 



  • دوشنبه, 9 دی , 1398 ساعت : 11:01:28
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2012