یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024
شهردار ساري در جلسه شوراي معاونين شهرداري:

پروژه نیروگاه زباله سوز باید در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد

عباس رجبی با تاکید بر ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه نیروگاه زباله سوز ساری گفت: شهرداری ساری سال های قبل می توانست با مدیریت بهتر و هزینه های بسیار بسیار کم تر مشکلات روند اجرایی زباله سوز ساری را حل کند تا امروز شاهد این معضل نباشیم.



به گزارش«مازند نگاه»  عباس رجبی شهردار مرکز استان در جلسه شورای معاونین شهرداری با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان را لازم دانست و گفت: مدیران مجموعه بزرگ شهرداری ساری به گونه ای عمل کنند که رشد، شکوفایی و امید بخشی برای مردم در اولویت قرار گیرد که برای دست یافتن به این اصل، مسئله مدیریت جهادی که مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است را سرلوحه کار قرار دهید و در عمل پیاده سازی کنید.

شهردار ساری ایجاد نشاط در شهر و پیگیری برای رفع مشکلات مردم را از وظایف مدیران شهرداری دانست و گفت: لازم است مدیران برای ایجاد نشاط و شادابی در میان شهروندان برنامه داشته باشند و تلاش کنند. نشستن پای حرف مردم و پیدا کردن راهکار برای رفع مشکلات آنان از اقدامات مناسب و ضروری خواهد بود.

رجبی اظهار کرد: از زحمات محمدیان سرپرست سابق معاونت اداری مالی قدردانی می نمایم و حتماً از ظرفیت و تجارب وی در حوزه‌های دیگر شهرداری استفاده خواهد شد. حضور سرپرست جدید معاونت را به فال نیک می گیریم و از همه مدیران می‌خواهم تا با همکاری و همدلی بیشتر از ظرفیت‌های ایجاد شده در شهرداری استفاده کنند.

وی به ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه نیروگاه زباله سوز ساری اشاره کرد و افزود: عملیات احداث نیروگاه زباله سوز نوشهر بعد از ساری آغاز شد و اکنون در آستانه افتتاح قرار دارد. شهرداری ساری سالهای قبل می توانست با مدیریت بهتر و هزینه های بسیار بسیار کم تر مشکلات روند اجرایی زباله سوز ساری را حل کند تا امروز شاهد این معضل نباشیم. با تمام توان پای کار ایستاده ایم و امیدواریم با همت و توانمندی مدیران و همکارانم در مجموعه شهرداری بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

در ادامه شهردار ساری با ارائه پیشنهادی در خصوص نامگذاری فاز دوم بوستان ملل به عملیات اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: از معاونان مربوطه و سازمان‌‌های درگیر در این پروژه می خواهم با نشست های پی در پی با سرمایه گذاران عملیات اجرایی این پروژه بزرگ را که پس از ماه ها غفلت و خارج شدن از اولویت ها دوباره رونق گرفته است ساماندهی کنند. همچنین پیشنهاد می‌کنم برای بزرگداشت نام و یاد فرمانده ماندگار سپاه قدس نام این مجموعه بزرگ فرهنگی اجتماعی و تفریحی به عنوان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود.

در پایان شهردار ساری با تاکید مجدد بر توجه به مشکلات شهر و شهروندان بر توجه بیشتر مدیران و خصوصاً شهرداران مناطق به خواسته های مردم تاکید و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های سازمانی که در ماه های اخیر باعث کاهش بسیاری از هزینه های اضافی و تحمیلی شده است و با حضور در میان شهروندان،  پیگیر رفع مشکلات آنان باشید و به بهسازی معابر و آسفالت کوچه ها و خیابان بیش از پیش توجه کنید.

گفتنی است، پروژه بوستان بانوان و فاز دوم بوستان ملل به علت تعلل و کم کاری پیمانکاران و نیز عدم نظارت موثر شهرداری در یکسال اخیر پروژه هایی معطل مانده محسوب می شدند که در ماه های اخیر با دستور موکد شهردار مراحل رفع موانع و تکمیل آن‌ها با جدیت پیگیری شده است.

از سویی دیگر پروژه پل تا پل که دیرزمانی معطل مانده بود از مطالبات به حق شهروندان ساروی است و در نقطه جغرافیای جنوب شرقی ساری توقف آن مانعی در مسیر توسعه متوازن شهر بوده است که با کار کارشناسی و تلاش مضاعف طی ۴ ماه اخیر در دستور کار شهرداری قرار گرفت. ضمن آن که پروژه های مذکور با تاکید بر دستور شهردار مرکز استان مبنی بر استفاده از توانمندی داخلی شهرداری با تکیه بر توان، همّت و ظرفیت مناطق سه گانه و سازمان های تابعه مراحل اجرایی خود را طی می نماید.

انتهای پیام

منبع:روابط عمومی شهرداری ساری



  • شنبه, 19 بهمن , 1398 ساعت : 22:42:26
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2165