پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

مازندران می تواند با حمایت ملی از ظرفیت های صادراتی مطلوبی برخوردار باشد / استفاده بهینه از ظرفیت معادن در مازندران در دستور کار است

سیدرضا فاطمی امین، گفت: مازندران با توجه به جایگاه ویژه اقتصادی و منطقه ای، کریدور مطمئن ایران برای برقراری ارتباط با کشورهای منطقه است و این استان می تواند با تکیه بر استعدادهای منطقه‌ای و حمایت های ملی از ظرفیت صادراتی مطلوبی برخوردار باشد. ‎



به گزارش  مازند نگاه ، سیدرضا فاطمی امین شامگاه جمعه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران افزود: ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی مازندران ممتاز است که باید با حمایت همه‌جانبه از بنگاه‌های اقتصادی این منابع استان بیش از پیش شکوفا شود.

وی خاطر نشان کرد: مازندران با توجه به جایگاه ویژه اقتصادی و منطقه ای، کریدور مطمئن ایران برای برقراری ارتباط با کشورهای منطقه است و این استان می تواند با تکیه بر استعدادهای منطقه‌ای و حمایت های ملی از ظرفیت صادراتی مطلوبی برخوردار باشد.

وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: استفاده بهینه از ظرفیت معادن با حفظ مسائل زیست محیطی در مازندران در دستور کار است و در صورت رفع موانع اداری این ظرفیت ها می‌توانند منشا تحولات اقتصادی کلان در این استان باشد.

فاطمی امین تصریح کرد: حذف کاغذبازی های اداری و حمایت بی حد و حصر از بنگاه‌های اقتصادی را وظیفه خود می دانیم و دولت سیزدهم به معنای واقعی در خدمت مردم است.

وی با بیان این که، هیات دولت نگاه ویژه ای به استان مازندران دارد، اضافه کرد: طبق بررسی ها مازندران در سفرهای استانی رئیس جمهور در میان دیگر استان های کشور بیشترین اعتبارات را دریافت کرده است.

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت امروز جمعه به منظور بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی و دیدار با فعالان اقتصادی در قالب سفر کاری یک روزه وارد استان مازندران شد.

وی پس از ورود به استان مازندران در شهرستان آمل مورد استقبال معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مسئولان محلی قرار گرفت.

وزیر صمت پس از ورود به شهرستان آمل به زیارت امامزاده ابراهیم(ع) رفت و در جوار بارگاه این امامزاده عظیم الشان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

فاطمی امین همچنین با حضور در شرکت فرآورده‌های لبنی کاله در آمل، شرکت آب بند در بابل، نساجی مازندران در قائمشهر، صنایع چوب و کاغذ و فولاد ایرانیان و آرین سینا در ساری از بخش‌های مختلف این واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید کرد.

در برخی از این بازدیدها؛ استاندار مازندران نیز وزیر صمت را همراهی نمود.

نشست با فعالان اقتصادی مازندران در استانداری با حضور مقام عالی دولت در مازندران پایان بخش سفر استانی و یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به مازندران بود.

انتهای پیام
منبع:استانداری مازندران


  • جمعه, 15 مهر , 1401 ساعت : 14:09:18
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 3555