به گزارش«مازند نگاه»  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی عصر امروز در جمع منتخبان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به بیانات نمایندگان منتخب و با توجه به حکم رهبر معظم انقلاب به اینجانب، شناسایی برجستگی‌هایی استان مازندران  و بزرگداشت آنها و تقویت شناسایی جوانان انقلابی باید مدنظر باشد.

 

 

وی افزود: برجستگی شخصیت مردم مازندران باید در منتخبان خود را نشان دهد و شاهد این باشیم که نمایندگان نیز دارای برجستگی‌های فراوان هستند، البته برگزاری این نشست در این روز نوید خوبی است که مورد عنایت حضرت ولیعصر(عج) قرار می‌گیرد.

محمدی‌لائینی یادآور شد: رسالت بزرگ ولی عصر (عج) اجرای عدالت بوده که خواسته تمام بشریت در تمام ادیان است، امروزه شاید حکومت‌ها دچار رونق در بخش‌های مختلف و اقتصاد شده باشند اما آیا  عدالت اجرا به طور کامل اجرا خواهد شد؟ این مسؤول با اشاره به به رسالت دوم مهدی موعود، بیان کرد: هدف بعدی منجی عالم بشریت، تقویت و گسترش ایمان، هدایت و نور در دین اسلام به عنوان جامع‌ترین دین در سراسر جهان است، البته عمل کردن به این دو مأموریت تاحدودی بر عهده ما هم هست، چرا که انقلاب پیش مقدمه ظهور است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی دارای منزلت و شأن بالایی است، ما باید به تقویت بعد  مجلس‌شناسی توسط مردم کمک کنیم، مجلس در رأس امور است و با پشتوانه مردمی می‌تواند کارساز باشد، همچنین مجلس از منشورها و اسناد مهمی مثل قانون اساسی و گام دوم انقلاب برخوردار است.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: با اسناد و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانیم کارها را به درستی پیش ببریم، شناسایی مازندران، نقاط ضعف‌، قوت و ظرفیت‌ها باید صورت بگیرد، من در مسؤولیت خودم  شعاری در ذهن ترسیم کردم تا روزی که مازندران از سلامت و رشد کامل برخوردار شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: مازندران باید پیشرفت کند، با در نظر گرفتن بهترین‌ها برای استان همچون توجه به حوزه حمل و نقل که به رونق این استان کمک کرد و برای این کار باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم.

 

 

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید این وحدت را تا پایان دوران نمایندگی با نگاه استانی حفظ کرده و فقط به فکر حوزه خودشان نباشند، باید این مهارت را داشته باشیم که کارکرد شهرستانی، استانی و ملی را در نظر بگیریم.

محمدی‌لائینی اظهار داشت: شعار سال باید سرلوحه  همه بوده و باید به دنبال جهش در تولید باشیم، از شما نمایندگان می‌خواهم قفل‌های قانونی را باز کرده و آسیب‌های موجود در قوانین را پیدا کرده و آن را رفع کنید.

وی خطاب به منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم، ادامه داد: شما نمایندگان در حوزه نظارت، اشتغال و معیشت باید سنگ تمام بگذارید و از حداکثر توان خود برای نظارت استفاده کنید تا چرخ اقتصاد بچرخد و مشکل معیشت حل شود، در حوزه محیط زیست نمایندگان استان‌های شمالی وظیفه سنگینی از جمله رفع مشکلات؛ تخریب جنگل‌ها، دریا و رودخانه‌ها، زباله‌ها و پسماندها که آسیب جدی به محیط زیست می‌زند، دارند‌.

محمدی‌لائینی افزود: استیضاح در مجلس شورای اسلامی نباید برای تسویه حساب‌های سیاسی و شخصی صورت بگیرد بلکه باید برای رفع مشکل ملت و پیشبرد کار استفاده شود، ار جوانان به‌طور ویژه به کارگیری شده و از اقشار مستضعف که بار اصلی انقلاب به دوش آنها است حمایت شود، عدالت سرلوحه کار باشد.

این مسؤول در پایان عنوان کرد: آغاز کار به دست نمایندگان در مجلس است، البته به سلامت خود توجه ویژه داشته تا با ورود به مجلس صادقانه عمل کنند‌، جنگ فرهنگی بسیار مهم است ولی جنگ امروز جدال در اقتصاد است که باید هر چه سریع‌تر به سراغش برویم.

به گزارش فارس؛ در ادامه این نشست نیز، منتخبان شهرهای مختلف مازندران در مجلس یازدهم، هر یک جداگانه نکات و نظرهای خود را در جهت انسجام بخشی فعالیت‌ها و رفع کاستی‌های استان بیان کردند.

انتهای پیام

منبع:فارس