پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
معاون سیاسی سپاه کربلا :

فتح قدس،مقدمه‌ای برای ظهور حضرت حجت (عج) / معامله قرن محو رژیم کودک‌کش صهیونیستی را رقم خواهد زد

معاون سیاسی سپاه کربلا با اشاره به روز جهانی قدس گفت:بر همه ما فرض انسانی و اسلامی است مقدمات ظهور امام عصر (عج) را فراهم کنیم و این نیازمند یک پیش مقدمه بنام فتح قدس است.



به گزارش«مازند نگاه»،محمد اکبرزاده با اشاره به سالروز آزادسازی فتح خرمشهر و همچنین در پیش بودن روز جهانی قدس، به تشریح  این دو واقعه تاریخی بزرگ پرداخت و گفت:‌سالروز حماسه سوم خرداد سال ۶۱ یادآور حماسه آفرینی‌های مجاهدان خدا در صحنه نبرد حق علیه باطل بود که پس از ماه‌ها مقاومت یعنی از ۴ ابان ۵۹ توانست با فداکاری و ایثار به پیروزی دست پیدا کند.

معاون سیاسی سپاه کربلا با بیان این مطلب که در عرصه دفاع، شهر بندری و استراتژیک خرمشهر که توسط ارتش بعثی عراق به مدت حدود ۲۰ ماه در اشغال بود  که با رشادت رزمندگان اسلام و با مشارکت توامان سپاه و ارتش و بسیج خرمشهر آزاد شد، افزود:فتح خرمشهر از چند جنبه قابل تحلیل است، اول اینکه سیلی محکمی به صدام زده شد و پایه و بنیان مذاکره و دست برتر او را جهت تصمیم سازی هرنوع گفتگویی خصوصا موضع بالا به پایین با نظام جمهوری اسلامی را بست.

این کارشناس مسائل سیاسی در همین رابطه ادامه داد:‌دومین نکته‌ای که قابل تحلیل است آنکه، با جمله مبارک و تاریخی حضرت امام (ره) که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد، بارقه امید و روحیه شهادت طلبی مضاعف در دل رزمندگان اسلام که به لحاظ مهارت جنگی بی تجربه و ابزار دفاعی بی بهره یا کم بهره بودند، برای مقابله با ارتش مجهز و قوی عراق با تمام پشتوانه‌های مالی، ابزاری، تبلیغاتی نظام استکباری جهانی، بوجود آورد.

اکبر زاده با تاکید بر اینکه همین روحیه فداکاری به گونه‌ای خود را نشان داد که در طول ۸ سال دفاع مقدس اجازه نداد یک وجب از خاک مقدس میهن اسلامی دراختیار متجاوزین قرار گیرد، اضافه کرد: نکته قابل تامل  اتحاد و همدلی که بین نیرو‌های نظامی ارتش، سپاه و بسیج رقم خورد و موجب اتخاذ مواضع مشترک و عملیات‌های هماهنگ در صحنه‌های نبرد بعدی شد.

معاون سیاسی سپاه کربلا در ادامه با  تصریح براینکه گذشته درخشان و پیروزی مجاهدان فی سبیل الله در دفاع مقدس، زمینه ساز تشکیل بسیج مردمی و رزمندگان پرتوان و شجاع در منطقه شده است، افزود:‌دلاورانی همچون حزب الله، انصارالله، فاطمیون، زینبیون، حیدریون در منطقه از رزمندگان دفاع مقدس الگو گرفتند.

اکبر زاده با اشاره به اینکه مجاهدان جبهه مقاومت صلح و آرامش را برای مردمان منطقه به ارمغان آوردند، تاکید کرد:  جبهه مقاومت و رزمندگان مقاومت بانی اصلی نقشه بر آب کردن  نقشه‌های شوم و شیطانی مثلث غربی، عبری، عربی  در منطقه بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه هرکجای دنیارا که می‌بینیم شیعه در حال دفاع است نه جنگ، تصریح کرد:‌ایا القاعده ، طالبان  و یا  داعش شیعه هستند؟ آیا برج دوقلو در آمریکا را شیعیان زدند؟ آیا شیعیان یمنی به عربستان حمله ور شدند و یا اینکه  آیا شیعیان ایران اسلامی جنگ را علیه حزب بعث عراق آغاز کرد؟مشخص است که در همه این اتفاقات شیعیان آغاز گر نبودند.

معاون سیاسی سپاه کربلا با بیان این پرسش که آیا با نگاه به آینده و پیشرو بودن جهادی بزرگ، فتح قدس همان خرمشهر‌های بعدی طبق بیانات نایب امام زمان (عج) است و اینکه  وقت آن نرسیده جبهه متحد و قوی اسلامی با نشانه گذاری بر روی فتح قدس، خرمشهر بعدی را آزاد  کند، گفت:‌اکنون همان زمانی است که آزادمردان جهان و مجاهدان منطقه با زعامت زعیم آگاه و هوشمند و کم نظیر باید تصمیم جدی و نهایی را بگیرند تا با شکست طرح ظالمانه و بیخردانه معامله قرن، آن سخن بی بدیل امام راحل که اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، را تحقق ببخشند.

اکبر زاده در پایان با تاکید بر اینکه امروز اکثر مسلمانان دنیا، آزادگان و آزاداندیشان جهان امیدشان به ام القرای جهان اسلام است و با همین امید در راهپمایی روز قدس شرکت کرده  و به دنبال سرنگونی نظام پلید و کودک کش صهیونیستی هستند، یادآور شد:‌بر همه ما فرض انسانی و اسلامی است مقدمات ظهور امام عصر (عج) را فراهم کنیم و این نیازمند یک پیش مقدمه بنام فتح قدس است.

انتهای پیام
منبع:خبرگزاری بسیج


  • دوشنبه, 29 اردیبهشت , 1399 ساعت : 15:20:37
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2930