چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024
در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ساری مطرح شد:

شهرداری با ایجاد خلاقیت به استقبال مسافران نوروزی خواهد رفت

به گزارش«مازند نگاه»،همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز،ستاد استقبال از بهار درشهرداری ساری تشکیل می‌شود تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، مرکز استان مازندران برای استقبال از عید نوروز آماده شود. ستاد استقبال از بهار شهرداری ساری تلاش دارد تا با همکاری شهرداران ،مدیران سازمان‌های تابعه […]



به گزارش«مازند نگاه»،همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز،ستاد استقبال از بهار درشهرداری ساری تشکیل می‌شود تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، مرکز استان مازندران برای استقبال از عید نوروز آماده شود.

ستاد استقبال از بهار شهرداری ساری تلاش دارد تا با همکاری شهرداران ،مدیران سازمان‌های تابعه و مدیران نواحی شرایط مناسبی را فراهم کرده و شهر را برای استقبال از فصل بهار آماده سازد.

مصطفی نیک نقش در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرداری ساری با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شهرداری در ماه‌های پایانی سال بویژه اسفند بحث آماده سازی شهر برای استقبال از سال نو و مسافران نوروزی است به شهرداران و مدیران سازمان‎های تابعه شهرداری ماموریت داد تا با برنامه‎ریزی مناسب برای آماده‌سازی شهر و احداث زیر ساخت‎ها تلاش کنند.

وی، آماده‌سازی سطح شهر و ارائه خدمات نظیر لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های شهر،آذین‌بندی و نورپردازی،گلکاری پارک‌ها،تعیین محل اسکان مسافران نوروزی،نصب المان و بسیاری دیگر از خدمات را از دیگر ماموریت‌های شهرداران و مدیران سازمان‌های تابعه برشمرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری با اشاره به آماده باش کامل حوزه معاونت خدمات شهری در ایام نوروز تاکید کرد که شهروندان و مسافران نوروزی شایسته بهترین خدمات هستند و شهرداری این ظرفیت را دارد که با تمام توان، برنامه‌های نوروزی را به بهترین نحو ممکن اجرا کند.

وی با بیان اینکه ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی استان به تمام کشور است اظهار امیدواری کرد که در سایه همکاری و همراهی شهروندان ، شاهد شهری زیبا برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی در  مرکز مازندران باشیم.

در ادامه این جلسه شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های تابعه آمادگی خود را برای ایجاد بستر مناسب در جهت استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی اعلام کردند.

ساری شهر نمونه گردشگری طبیعی با جاذبه‌های فراوان تاریخی،مذهبی و گردشگری همه ساله میزبان شمار زیادی مسافران از اقصی نقاط کشور است که برای بهره بردن از دیدنی‌های آن از این شهر تاریخی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام

منبع:روابط عمومی شهرداری ساری



  • دوشنبه, 14 بهمن , 1398 ساعت : 12:53:25
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2103