دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024
رییس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت خبرداد:

رییس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت خبرداد:

رییس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت از برگزاری آموزش رایگان جوانان در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار در این مراکز خبرداد.



کسب مهارت‌های فنی و آموزش‌های عملی راهکاری موثر در زمینه تحققاقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: توسعه آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای و تقویت آموزش‌های مهارتی می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال پایدار در جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان جویای کار با فراگرفتن آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به راحتی می‌توانند برای ورود به عرصه بازار کار یا حتی کارآفرینی گام‌های بلندی بردارند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌هاینوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به تفاوت آموزش‌های دانشگاهی و فنی‌و‌حرفه‌ای، تصریح کرد: آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای کوتاه‌مدت بوده و بازدهی خوبی در بلندمدت دارند، در حالی‌که آموزش‌های دانشگاهی بلند مدت و بیشتر به صورت تئوری است که فارغ‌التحصیلان به دلیل نداشتن مهارت‌های عملی نمی‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

وی با بیان اینکه تقویت آموزش‌های مهارتی توسعهاقتصاد را به همراه دارد، افزود: مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهید دستغیب نوشهر متناسب با بازار کار آموزش‌های مهارتی لازم را به جوانان ارائه می‌دهد.

محمد حسینی به فعالیت‌های آموزشی این مرکز اشاره کرد و گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار آموزش‌های رایگان در زمینه صنایع چوب، هنرهای نمایشی، هنرهای چوب، برق، جوشکاری، اتومکانیک و ….. برای آقایان و خانم‌ها در این مرکز برگزار می‌شود‌.

وی ادامه داد: مرکز فنی‌وحرفه‌ای نوشهر به محض تکمیل ظرفیت حداقل ۱۲ نفر در یکی از حرفه‌های مذکور قادر به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت رایگان است.

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید دستغیب نوشهر بازدید عموم از کارگاه‌های آموزشی جهت آشنایی بیشتر مردم با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اطلاع از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این مرکز به‌صورت فردی و گروهی در ساعات اداری رایگان است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در نوشهر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۵۲۳۲۳۰۴۱ و ۵۲۳۲۱۶۱۰ تماس حاصل نمایند.

منبع جوان آنلاین



  • یکشنبه, 27 خرداد , 1397 ساعت : 17:59:17
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 141