جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

دلنوشته فرزند شهید مدافع حرم در مراسم معارفه استاندار مازندران/ تا پایان خادم این ملت بمانید

مهدیه رجایی‌فر، فرزند شهید مدافع حرم در مراسم معارفه استاندار مازندران خطاب به مسؤولان و حضار گفت: جان شما و جان ولایت، دست‌تان را از عبای مولای‌مان کوتاه نکنید، مانند همین روزهای نخست، تا پایان خادم این ملت بمانید و ما را در کنار خود احساس کنید.



به گزارش مازند نگاه،مهدیه رجایی‌فر، فرزند شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر دلنوشته‌ای در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران قرائت کرد.

این فرزند شهید مدافع حرم در این بخشی از این دلنوشته آورده است؛ من مهدیه رجایی‌فر، نسل به جای مانده از اساطیر بی‌تکرارم، فرزند مردانی به استواری دماوند و پاکی دریای مازندران؛ مردانی به روشنای چشمه‌های از صخره گذشته و سرسبزی شالی‌ها و عطر دل انگیز بهارنارنج هستم.

من نسل به جای مانده از مادران صبوری هستم که با یک دست گهواره عزیزان‌شان را تکان دادند و با دستی دیگر عالم را با یک دست بند قنداقه‌ها را محکم کردند و با دستی دیگر بند پوتین‌ها را؛
با یک دست برنج را به رنج درو کردند و با دستی دیگر گره چادر را دور کمر محکم کردند تا خودشان با دستان خودشان عزیزان شهید خود را به خاک بسپارند.

آقای استاندار، شما از سلاله فاطمه زهرایید؛ همان زهرایی که این سرزمین عاشقان او را در خود جای داده
اینجا مازندران است، میمش مردانگی و محبت، الفش آزادگی و استقامت، زِ آن زندگی و زیبایی، نانش گرم به نام شهیدان و عالمان و عارفان و قهرمانان، دالش دامن‌های پاک و عفیف مجاهد پرور مادران، رِ آن راه روشن شهیدان، الفش آرامش و امنیت قلب مردمی از جنس بلور و نان آخرش نان و نمکی است که مردم این دیار خوب حقش را می‌دانند؛ حتی اگر در تنگدستی و نیاز باشند.

اینجا ده هزار و چهارصد و شش دانگ از بهشت را دارد

آقای وزیر محترم کشور، آقای استاندار و آقایان و خانم‌ها؛ من نماینده نسلی هستم که بی‌پدر شدن را به بهای عشق به ولایت به جان خریده است؛ عهد ما با شما نه فقط سد و جاده است، نه معدن و کارخانه، نه صنعت و کشاورزی، نه دامپروری و شیلات، نه اشتغال و امنیت پایدار.

جان شما و جان ولایت، دست‌تان را از عبای مولای‌مان کوتاه نکنید، مانند همین روزهای نخست، تا پایان خادم این ملت بمانید و ما را در کنار خود احساس کنید.

ما مردم این دیار سال‌هایت اهل کایر و کمکیم، روی دوش و بازوی کارگری ما حساب کنید، هم کمک ما و هم پدران شهیدمان، باهم این دیار را به ثریای آبادانی و پیشرفت و معنویت و اخلاق خواهیم رساند؛  همه‌تایی، همگی هِواره دارِمبی، خله خش بمویی جانِ جدّا، دست علی تِه همراه

انتهای پیام

منبع:فارس



  • جمعه, 21 آبان , 1400 ساعت : 07:16:05
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 3117