جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
فرمانده سپاه کربلای استان مازندران اعلام کرد :

حمایت سپاه از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان مازندران

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با تاکید بر ارتقا شاخص‌های توسعه ای در استان با مشارکت بسیجیان گفت: سپاه از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان مازندران حمایت می‌کند.



فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با تاکید بر ارتقا شاخص‌های توسعه ای در استان با مشارکت بسیجیان گفت: سپاه از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان مازندران حمایت می‌کند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در دومین مجمع بسیج مازندران در سالن الغدیر سپاه اظهار داشت: بسیج ظرفیت عظیمی بوده که در همه زمینه‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش فعال و تاثیرگذاری را ایفا کند.

وی افزود: نخستین وظیفه ما مقابله با تهدید نرم بوده که با هر تهدید غیرنظامی دشمن شامل تهدیدات در زمینه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مقابله خواهیم کرد.

بابایی گفت: دومین وظیفه نیز مقابله با تهدیدات نیمه سخت و سومین هدف عمق‌بخشی داخلی، تقویت اعتقادات، معنویت و اخلاق جامعه در مسیر فرهنگ اهل بیت(ع) بوده که در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری کلاس‌های اخلاق و عقیدتی بسیار اهمیت دارد.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: چهارمین ماموریت ما تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی است و باید تمام  بسیجیان به فرمایشات مقام معظم  رهبری عمل کنند.

بابایی با اشاره به اهمیت مجمع بسیج گفت: مجمع بسیج در راستای اهداف نظام بوده و باید در سال ۹۵ بخشی از برنامه های سپاه استان توسط مجامع شهرستانی و استانی پیشنهاد، تصویب و پیگیری شود.

وی افزود: بسیجیان باید هوشیار باشند در فتنه  ۸۸ دشمن  تلاش کرد با انتخاب ایادی و با تسلط بر آنان  برخی از اختیارات ولایت‌فقیه که در قانون قید شده را به نهادهای دیگر واگذار کرده و در درازمدت نیز اصل ولایت‌فقیه را حذف کنند که خوشبختانه این برنامه شوم دشمن با هوشیاری و بصیرت مقام معظم رهبری و مردم انقلابی، نقش بر آب شد.

بابایی بیان داشت: دشمنان بدانند، بسیج ذره‌ای از مسیر انقلاب و نظام فاصله نمی‌گیرد و هیچ‌گاه از اهداف خودعقب‌نشینی نخواهد کرد. باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و با اجرای طرح‌های زودبازده به رونق اقتصاد در جامعه کمک کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سال آینده تولید قطب‌های تولیدی توسط خود مردم بوده تا مردم از وابستگی به دولت خارج شوند.



  • یکشنبه, 27 خرداد , 1397 ساعت : 18:11:31
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 149