پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
استاندار مازندران در صبحگاه نیروی انتظامی استان:

جمهوری اسلامی بر اساس ارزش های عفاف و حجاب شکل گرفته است / ماهیت پلید و ظاهرسازی افراد زیادی در فتنه اخیر برای ملت رو شده است

استاندار مازندران با اظهار این که ملت بصیر ایران به درستی و به موقع صفشان را با دشمنان، آشوبگران و فتنه گران جدا کرده اند، گفت: ماهیت پلید و ظاهر سازی افراد زیادی در فتنه اخیر برای ملت رو شده است. ‎



به گزارش  مازند نگاه ، سیدمحمود حسینی پور روز شنبه در صبحگاه نیروی انتظامی مازندران در ساری افزود: به طور یقین وقتی غبار واقعیت ها کنار برود، بسیاری از این افراد خجالت زده خواهند شد، بدانید  افراد زیادی در جامعه واقعیتشان را در  فضای فتنه روشن کرده اند، که البته این از برکات فتنه است، فتنه اگر معایبی دارد، محاسنی هم دارد، بعضی  افراد ظاهرساز با صفت پلیدی که داشتند، واقعیتشان را نشان دادند.

وی با اظهار این که جوانان و مجاهدان نیروهای مسلح برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب محکم ایستاده اند، ادامه داد: همواره مقابل همه جریانات معاند، منافقین داخلی و کسانی که  قصد دارند صفوف ملت را بر هم بزنند که هرگز نخواهند توانست، ایستادگی و مقابله می شود، مردم ایران ولایت مدار و وفادار به رهبر انقلاب هستند.

وی  بیان داشت: نمونه وفاداری و پشتیبانی و اتحاد ملت ایران هشت سال دفاع مقدس است، این مردم پای ارزش های خودشان هستند و مقاومت و ایستادگی می کنند. جمع اندکی که همسو  با جریان معاند شدند، کسانی که براساس عدم شناخت و آگاهی و بعضی از مسایل احساسی وارد آشوب شدند،  صفشان با ملت ایران جداست.

استاندار مازندران تصریح کرد: شرایطی را که در حوادث اخیر نیروی انتظامی و نظامی و نیروهای جان برکف بسیجی در خیابان ها تجربه کردند،  نمونه صبر و تدبیر برای حمایت از مردم شریف بوده است، برای این که شاید کسانی هستند که احیانا گمراه شده بودند، صفشان جدا شود. همه می دانیم نیروی انتظامی آنقدر مقتدر و آماده است که براحتی بتواند با کسانی که مقابل نظام ایستاده باشند، ظرف چند دقیقه خنثی کند، نیروی انتظامی خویشتندای کرد و تلاش کرد تا خودش در خیابان آسیب ببیند ولی مردم آسیب نبینند، نیروی انتظامی خودش آماج حمله اشرار شد تا بی گناهی از مردم آسیب نبیند.

حسینی پور, خاظر نشان کرد: همواره فضای رافت اسلامی در کشور وجود دارد، مفهوم این رافت این است که مردم هرگز آسیب نبینند، مردم فهیم و ولایت مدار به رغم هم مشکلات به ویژه در حوزه معیشتی واقتصادی که دارند تحمل و صبر کرده اند و می کنند، ولی هرگز حاضر نیستنتد با جریانات هدفمند که اصل نظام را هدف قرار داده اند، همراه شوند.

جمهوری اسلامی بر اساس ارزش های عفاف و حجاب شکل گرفته است

رییس شورای تامین استان مازندران گفت: نمونه انزجار مردم از آشوب گران و فتنه گران در مازندران نیز به درستی به نمایش گذاشته شده است، بدانید همه آشوب گردان ها و اغتشاشگران شناسایی و در حال تعقیب هستند، جمهوری اسلامی هرگز حتی یک قدم از ارزش های والای انسانی و اسلامی عقب نشینی نمی کند، این نظام بر اساس ارزش های عفاف و حجاب شکل گرفت است و برای این  مقوله خون ها داده ایم  و هرگز حاضر به عقب نشینی نیستیم.

وی ادامه داد: کسانی که با فضای آشوب همراه شدند و با جریانات دشمن همراهی کردند، وقتی غبار کنار برود، خجالت زده می شوند.

حسینی پور  گفت که من به عنوان رییس شورای تامین استان مازندران از همه سربازان، فرماندهان  به خصوص یگان ویژه نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می کنم، در شرایطی که آشوب گران و اشرار با سلاح گرم و سرد به شما حمله ورشدند، شما عزیزان برای دفاع از روح و روان و امنیت مردم دفاع کردید، هر چند می دانیم که اگر دستور خویشتن داری نبود، به طور یقین در کمتر از از یک ربع ساعت همه آنان را خنثی می کردید. من از همه نیروهای مسلح، سپاه  و بسیجیان و ارتش جمهوری اسلامی تقدیر می کنم.

وی گفت: این بار  هم دشمن همانند گذشته خجالت زده شده است، انقلاب اسلامی هر آنچه که پرچمش در دنیا بالاتر برود، توطئه ها بیشتر می شود، امروز دشمن تمام توانش را گذاشت تا بر صفوف به هم پیوسته ملت رخنه و شکاف ایجاد کند، اما با محوریت رهبر انقلاب، رهبری آگاه و منحصر به فرد، رهبری که امروز طومار استکبار جهانی را شکست، بار دیگر شکست خورد.

وی گفت: دشمن امروز از رهبری بزرگ، آگاه و عادل عصبانی و نگران است، شما می بینید که رسانه هایی که از رژیم منحوس صعودی و رژیم کودک کش صهیونیست ارتزاق می کنند، چه حملاتی را علیه رهبر انقلاب دارند، ما سربازانی هستیم که تا آخرین  قطره خونمان از این نظام و رهبری دفاع می کنیم.

انتهای پیام

منبع:استانداری مازندران



  • شنبه, 16 مهر , 1401 ساعت : 16:59:20
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 3552