جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024
استاندار مازندران:

تکریم ارباب رجوع در ادارات مازندران نظارت می شود

استاندار مازندران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی گفت: با اعزام بازرسان آشکار و پنهان برنحوه اجرای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع نظارت می کنیم.



به گزارش مازند نگاه،احمد حسین زادگان با اشاره به این که حقوق شهروندی یک برنامه بسیار جدی است که رئیس جمهور به همه دستگاه ها ابلاغ کرده اند، گفت: به طور کلی تکریم ارباب رجوع در دستگاه ها رعایت می شود، لیکن باید مطلوبیت، میزان بهره وری و فرآیند آن ارتقا یابد و تغییراتی پیدا کند.

حسین زادگان با بیان این که هر جا که شان ارباب رجوع رعایت نشود دولت با قاطعیت وارد می شود و هرگز در این خصوص سکوت نمی کنیم، افزود: حقوق شهروندی گستره وسیع تری دارد و هم مدیران، کارکنان و کارشناسان و هم موضوعاتی نظیر شفافیت مالی، سلامت اداری، برخورد مناسب، تکریم ارباب رجوع، کارآیی افراد و کیفیت کار را در بر می گیرد.

وی با اشاره به این که با اعزام بازرسان پنهان و آشکار؛ بر نحوه اجرای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع نظارت می کنیم و در همین روزها نیز بازرسان ما از برخی دستگاه ها بازدید کرده اند، یادآور شد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، مدیران باید شخصا بر امور زیرمجموعه خود نظارت کنند تا مجموعه، حساسیت کار را دریابد.

استاندار مازندران با اشاره به این که بازرسی های سرزده از فرآیند اجرای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سطوح مختلف؛ هم مدیران دستگاه های اجرایی و هم استانداری باید به اجرا در آید و حاصل کار نیز باید گزارش شود، افزود: بنده شخصا نیز افرادی را به عنوان نمایندگان استاندار مامور این کار مهم کرده ام و این مهم تقویت خواهد شد و دستگاه های نظارتی دیگر نیز در حوزه خود به این وظیفه عمل می کنند.

مقام عالی دولت در استان، با بیان این که رسانه ها به عنوان چشم بیدار و گوش شنوای دولت و جامعه بازرسان ما هستند، گفت: سامانه نظام پیشنهادها را هم برای عموم مردم طراحی کرده ایم تا همه آحاد جامعه دیدگاه ها، نظرات و ایده های خود را در راستای توسعه و اعتلای مازندران و نحوه اداره استان ارایه نمایند، پیشنهادهای مطلوب اجرا می شود و از صاحبان ایده های موثر تجلیل خواهد شد.

وی با بیان این که در تلاشیم تا استان را با کمک مردم در قالب بسیج عمومی و ظرفیت های دولت اداره نماییم، خاطرنشان کرد: سمن ها ظرفیتی مهم برای مشارکت دادن سرمایه های اجتماعی در مدیریت هستند و برآنیم تا در گام نخست، طرح نهضت درختکاری را در طول جاده ها و سطح شهرها توسط مردم بویژه دانش آموزان اجرا کنیم تا هم گونه های در حال از بین رفتن را تقویت کنیم و هم ذخیره جنگلی را افزایش دهیم.

انتهای پیام
منبع :مهر


  • چهارشنبه, 28 آذر , 1397 ساعت : 10:18:55
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 1069

برچسب ها :