جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
شهردار ساری در نشست هم اندیشی با کارگران نمونه شهرداری:

تلاش می کنیم شهرداری را به جایگاه واقعی خود برسانیم

عباس رجبی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم شهرداری را به جایگاه واقعی خود برسانیم و این مجموعه فصل‌الخطاب تمام ادارات باشد، گفت: با هرگونه فساد در این مجموعه برخورد جدی می شود و در این امر عباس رجبی با هیچ احدی تعارف نخواهد داشت.



به گزارش«مازند نگاه»،عباس رجبی شهردار مرکز استان در نشست هم اندیشی با کارگران نمونه  شهرداری ساری با بیان اینکه بخش کارگری در شهرداری پیشانی عمل و پیش برنده امورات است، اظهارکرد: خدمت‌رسانی توسط کارگران شهرداری خدمتی بی منت و بی وقفه است.

وی افزود: مجموعه شهرداری ماموریت خود را با هدف استفاده از ظرفیت درون سازمانی برای خدمت‌رسانی با کیفیت و کمیت بالا به شهروندان تعریف کرده که در این مسیر،تلاش صادقانه کارگران ستودنی و ارزشمند است.  اینجانب به شخصه قدردان زحمات آنان هستم. از تمامی کارگرانی که در عرصه مواجهه با ویروس کرونا تمام قد ایستاده اند، خصوصاً همکارانم در سازمان آرامستان و خدمات شهری سپاس ویژه دارم.

شهردار ساری بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری مراسم تجلیل درخور همت عالی کارگران شهرداری شده است، گفت: بدون تردید در آینده ای نزدیک با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر این مراسم برگزار خواهد شد.

رجبی با یادآوری اینکه مشکلات کارگران شهرداری برای اینجانب ملموس بوده و با آن آشنایی دارم، گفت: مجموعه شهرداری در راستای مرتفع نمودن مشکلات پیش روی کارگری حرکت می نماید و بحمدالله در روزهای گذشته مشکل بیمه تامین اجتماعی کارگران که در گذشته مغفول مانده بود، حل شد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کارگران ستون فقرات اقتصاد این کشور هستند، مجموعه شهرداری برای آن که به سلامت حرکت کنند نیازمند آن است که همه مدیران و همه کارگران در کنار هم باشند و خود را اعضای یک خانواده بدانند، خانواده بزرگ شهرداری ساری.

رجبی یادآور شد: شهرداری را در شرایطی تحویل گرفتم که با مشکلات زیادی مواجه بود اما به دلیل اینکه از بدنه این مجموعه هستم و بیش از هجده سال افتخار خدمت در آن را دارم و در این شرایط خویش را عضوی از خانواده بزرگ شهرداری ساری می دانم، خود را مکلف دانستم تا در جهت خدمات رسانی به شهروندان این مسئولیت را پذیرفته و برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش کنم البته این موفقیت در حالی به ثمر می رسد که شما کارگران زحمتکش نیز با من همراه باشید. اگر توفیق کسب رضایت شهروندان باشد، قدم اول و گام موثر آن را شما کارگران بر می دارید.

وی با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات شما را از نزدیک لمس کرده و با آن بیگانه نیستم، گفت: راهکار حل مشکلات را تنها با همت و تلاش همین مجموعه می دانم و بر این اعتقادم برای پیشرفت و رسیدن به توسعه ساری باید از توان و ظرفیت درون سازمانی بهتر و بهینه استفاده شود.

رجبی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم شهرداری را به جایگاه واقعی خود برسانیم و این مجموعه فصل‌الخطاب تمام ادارات باشد، گفت: با هرگونه فساد در این مجموعه برخورد جدی می شود و در این امر عباس رجبی با هیچ احدی تعارف نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه شورای کارگری بازوان شهرداری است و احصای مطالبات کارگران از وظایف این شورا تلقی می‌‌شود ادامه داد: با پیگیری‌هایی که شورای کارگری انجام می‌دهد مجموعه شهرداری با یک نگاه و هم سطح هم دیده خواهد شد.

شهردار مرکز مازندران با اعلام اینکه اتکا به ظرفیت درون سازمانی سرلوحه فعالیت های شهرداری قرار گرفته است افزود: بسیاری از امور به سازمان های عمران و پسماند واگذار شده است و در روزهای آتی به این امور اضافه خواهد شد.

رجبی با گله‌مندی از اینکه چرا نگاه عده‌ای به کارگران از بالا به پایین است، تاکید کرد که کارگران بیش از معیشت، نیازمند تکریم، احترام و منزلت هستند و امروز شهرداری ساری به دست کارگران اداره خواهد شد و نه مدیران پشت میز نشین.

کارگران شهرداری شایسته بهترین خدمات هستند

محمدحسن محمدی کیادهی رییس شورای اسلامی کار شهرداری ساری، در این نشست اظهار کرد: قشر زحمتکش کارگر به عنوان نیروهای اصلی کار در هر حوزه ای از جمله شهرداری به شمار می‌آیند.

وی افزود: شورای اسلامی کار شهرداری ساری همه تلاش خود را در حل مشکلات کارگری بکار برده و از هیچ کوششی در زمینه بهبود روند وضعیت این قشر زحمتکش جامعه دریغ نمی‌کند.

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری گفت: کارگران شهرداری نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و وظایف محوله شهرداری دارند و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند.

گفتنی است، با توجه به اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی و محدویت در زمینه تجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا، این نشست با حضور تعدادی از کارگران نمونه به نمایندگی از دیگر کارگران نمونه شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام

منبع:مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری



  • دوشنبه, 15 اردیبهشت , 1399 ساعت : 17:45:59
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2907