به گزارش«مازند نگاه» محمود احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری‌اش در حاشیه حضور در مرقد امام خمینی (ره) از سال ۵۷ خاطره‌ای برای خبرنگار مهر تعریف کرده و گفته بود: در آستانه یکی از انتخابات‌ها سه نفر به عنوان نماینده دانشجویان خدمت امام مشرف شدیم تا از رهنمود‌های ایشان مطلع شویم و آن‌ها را به دانشجویان منتقل کنیم، وقتی خدمت امام خمینی (ره) رسیدیم، محو تماشای چهره نورانی ایشان شدیم و مطالب خودمان را فراموش کردیم.

احمدی‌نژاد گفت: بعد از دیدار با امام و در راه بازگشت به جمع دانشجویان تازه متوجه شدیم که مطالب خود را بیان نکردیم و نمی‌دانستیم چه جوابی به دانشجویان بدهیم.

Ae4rSxPiMSBb

 

وی در ادامه به دیدار جمعی از دانشجویان در اوایل انقلاب با امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرده بود: در این دیدار که حدود ۱۵ دقیقه طول کشید آنقدر محو تماشای چهره حضرت امام بودم که متوجه سخنان ایشان نشدم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه پس از اتمام دیدار متوجه شدم همه حاضران غرق در چهره نورانی امام شده بودند، گفته بود: هیچ‌کس متوجه رهنمود‌های امام خمینی (ره) نشده بود و به همین دلیل سخنان ایشان را از روی نوار پیاده کردیم.

وی همچنین با اشاره به ۱۲ بهمن ۵۷ روز ورود امام خمینی (ره) به ایران و استقبال از ایشان در بهشت زهرا گفت: در ۱۲ بهمن جزو کمیته انتظامات استقبال از امام بودیم، اما وقتی عطر امام در بهشت زهرا پیچید غلغله برپا شد و همه برای استقبال از امام شتافتند./

منبع:همشهری آنلاین