پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

برگزاری مانور دفاع بیولوژیک در ۳ استان شمالی کشور

قرارگاه منطقه غدیر نیروی زمینی سپاه در شمال کشور گفت: مانور سراسری دفاع بیولوژیک با عنوان «عملیات پاکسازی به نام شهدای مدافع سلامت»، در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان انجام شده است.



به گزارش«مازند نگاه»، مقابله با ویروس نامیمون کرونا، این روزها همه نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی را در کنار کادر درمانی وارد میدان کرده است و میدان‌داری مردم و فعالان حوزه کمک‌های مردمی و نیروهای مسلحی که جانانه در میدان کار هستند؛ بر کسی پوشیده نیست.

بسیج همچنان که از نامش پیداست، در این دوره حساس مقابله با ویروس کرونا هم همچون همیشه با تمام توان وارد میدان شده است و در این راستا با گوش به فرمان بودن قرارگاه‌های مختلفی که توسط سپاه ترسیم شده است؛ میدان‌داری می‌کند.

 

 

مانور سراسری دفاع بیولوژیک با عنوان ” عملیات پاکسازی به نام شهدای مدافع سلامت” در مازندران هم یکی از برنامه‌های مهم در برابر ده‌ها و صدها برنامه است که این روزها در حال انجام شده است.

 مانور سراسری دفاع بیولوژیک با عنوان ” عملیات پاکسازی با نام  شهدای مدافع سلامت” به همت قرارگاه منطقه غدیر نیروی زمینی سپاه  شمال کشور و با هدف توسعه و تکمیل اقدامات پاکسازی بهداشت درمان از تصادف ۶ فروردین ۹۹ برگزار شد.

 

همچنان که فرمانده قرارگاه منطقه غدیر نیروی زمینی سپاه در استان‌های مازندران، گیلان و  گلستان می‌گوید: برنامه‌های مختلف این قرارگاه با حضور نیروهای بسیجی جهت پاکسازی میادین و معابر و ادارات و  با همکاری یگان‌های تحت پوشش این قرارگاه منطقه‌ای غدیر به طور مشترک و همزمان انجام شد.

سردار علی شالیکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در استان گیلان با حضور تیپ مخصوص میرزا کوچک خان، لشکر ۱۶ قدس گیلان و در استان مازندران  با فعالیت بهداشت و درمان قرارگاه غدیر و آموزشگاه المهدی بابل و  لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و گردان امنیتی امام علی(ع)   و گردان جنگ  نوین ۲۴ بعثت با محوریت قرارگاه غدیر و با استفاده از وسایل و تجهیزات پیشرفته جنگ نوین در سطح شهر ساری اقدام به عملیات پاکسازی کرد.

 

 

وی افزود: در استان گلستان هم یگان‌های ۶۰ زرهی عمار یاسر و گروه مهندسی پدافند ۴۵ جوادالائمه با همکاری تیپ مردم پایه نینوا در سطح شهر گرگان به طور مشترک در رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی با محوریت و نظارت قرارگاه منطقه غدیر شمال شرکت کردند و نسبت به پاکسازی جامعه هدف اقدام شد.

شالیکار گفت: عملیات پاکسازی با محوریت و نظارت قرارگاه منطقه‌ای غدیر شمال کشور در سطح سه استان شمالی تا نابودی ویروس کرونا توسط  خادمان این ملت، سربازان ولایت، پاسداران حریم خط سرخ شهادت و یاوران ولایت ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع:فارس



  • جمعه, 29 فروردین , 1399 ساعت : 09:16:12
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2797