پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 02 May 2024
امام جمعه رامسر:

انتقاد از فضاسازی دروغ در شهر/ رامسر حیات خلوت بعضی ها نشود

 امام جمعه رامسر با انتقاد از فضاسازی های دروغین نسبت به جابجایی وی تصریح کرد: شایعات رفتن و عزل امام جمعه در رامسر را قویا تکذیب می کنم و صحت ندارد.



به گزارش مازند نگاه،حجت الاسلام جعفر رضاییبا ردکردن شایعه رفتن و عزل خود اظهار داشت: تغییر جایگاه امام جمعه طبق تشخیص شورای سیاستگزاری ائمه جمعه بوده و قبل از اینکه به امام جمعه و ستاد نماز جمعه مطرح کند قطعا در افکار عمومی آن را پخش نخواهد کرد و تداوم کار نماز جمعه نشان دهنده این است که بنا نیست جابجایی رخ دهد.

رضایی گفت: در همه شهرها ماه های آخر دوران ماموریت امام جمعه این شایعات به گوش می رسد و شاید به فکر این هستند که بعدها امام جمعه در پایان ماموریت خود رفت اظهار فضل کنند و بگویند ما بودیم که رفتیم و پیگیری کردیم و مردم به این شایعات توجه نکنند.

وی افزود: تا پایان ماموریتم ۲۵ خرداد ۹۸ در رامسر هستم و تقاضا خواهم کرد دو دوره دیگر به تشخیص شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در رامسر بمانم واگر همدلی مردم انقلابی و نیروهای ارزشی اتفاق بیفتد تقاضای من مورد قبول خواهد شد.

امام جمعه رامسر خاطر نشان کرد: برخی از افراد با اغراض خاص سیاسی این مسائل را دنبال می کنند و افرادی که برای رفع مشکلات به ما مراجعه کرده و زمانی که از دست ما کاری ساخته نیست حرمت پدرانه برای پدر معنوی شهر قائل شوند و از انتقادهایی که جنبه تخریب ندارند استقبال می کنیم‌ زیرا تخریب امام جمعه سبب تنزل جایگاه شهر می شود و توسعه زیست اخلاقی باید در جامعه عملی شود.

حجت الاسلام رضایی با تبریک به استاندار جدید مازندران گفت: استاندار مازندران توریستی بودن شهر رامسر را برای ما معنا کرده و حقیقت گردشگر پذیر بودن را به لحاظ علمی و اعتقادی در توسعه فضاهای گردشگری با تصویب بودجه های معین پیگیری کند.

وی تصریح کرد: اگر منطقه ای به لحاظ گردشگری معرفی می شود از دیگر فرصت های آن غافل نشویم و در حوزه صنعت با ایجاد شهرک صنعتی و صنایع پاک، کارخانه های بزرگ الکترونیک، جذب سرمایه گذار ،کشاورزی و صنایع تبدیلی اقدام کنیم.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه رامسر حیاط خلوت بعضی ها نشود و از تمامی پتانسیلها و ظرفیتهای آن استفاده بهینه شود اظهار کرد: انتخاب شهردار بر عهده شورای شهر بوده و متهم کردن شورا تحت عنوان قرار گرفتن تحت فشار مسئولان و پدرخوانده ها سبب تنزل جایگاه شورا می شود.

وی افزود: اعضای شورا باید در راستای رسیدن به گزینه مطلوب با مسئولان مشورت کنند تا مصلحت اندیشی شود وفشار مسئولان و پدرخوانده خوانده ها صحت ندارد و اعضای شورا در اتاق در بسته شهردار را انتخاب کردند که باید به انتخاب شان احترام گذاشت.

رضایی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه تقوی را رعایت کنند تا با قلم شان با آبروی کسی بازی نشود تصریح کرد: برخی از اعضای شورای شهر رامسر در مصاحبه با خبرنگاران در نوع خبر تضاد دارند که نیازمند همدلی و همفکری است تا مردم به منتخبین خود اعتماد کنند.

امام جمعه رامسر گفت: پس از دو سال و نیم حضور در رامسر از مسئولی که مشغول کار است حمایت کردم و ارزیابی کردن را با توصیه اخلاق مدارانه انجام دادم و عملکرد فرماندار و تمامی مسئولین مورد تایید من می باشد.

وی افزود: رامسر شهری بین المللی با جاذبه های طبیعی بوده ولی مطالبه گری ها و فریادها به اندازه این شهر نیست و رسانه ها نقش بزرگی در معرفی ظرفیتها و نقاط ضعف دارند و باید مشکلات این شهر را در رسانه های کشوری و استانی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
منبع:


  • دوشنبه, 19 آذر , 1397 ساعت : 12:03:03
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 995