شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
مازند نگاه گزارش می دهد

انتخاب استاندار جدید مازندران، زمینه ساز اعتلای هرچه بیشتر استان

با انتخاب استاندار جدید مازندران ، زمینه هم افزایی و همسویی بیش از پیش نیروهای اجرایی در استان فراهم شده است و این فرصت می‌تواند اعتلای هر چه بیشتر استان را در پی داشته باشد.



به گزارش مازند نگاه، عصر یکشنبه هفته جاری هیات دولت با رأی اعتماد خود، سکان استانداری مازندران را به سید محمود(سید عباس) حسینی پور نوری سپرد. فردی که خارج از گزینه های متعدد نمایندگان مجلس انتخاب شده و این عدم وابستگی به نمایندگان مجلس می تواند سرآغاز موفقیت وی بشمار رود . البته قطعا مدیرعالی دولت در استان از ظرفیت نمایندگان مازندران بهره خواهد برد اما وابستگی مرسوم در برخی انتصابات مدیران ارشد در گذشته در این مقطع تکرار نخواهد شد و به تبع آن استاندار جدید نیز استقلال لازم را در انتخاب مدیران میانی و فرمانداران خواهد داشت

اما درباره سید محمود حسینی پور (اصالتا اهل منطقه بلده شهرستان نور) ایشان فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس در رشته حقوق عمومی میباشد.از جمله سوابق مدیریتی و حرفه ای وی می توان به دستیاری ویژه وزیر اطلاعات، ریاست مرکز پیگیری‌ های ویژه دادستانی کل کشور، معاون دادستان کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور، دبیری شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌ های نظارتی کل کشور و ریاست هیات تخلفات اداری دیوان محاسبات کشور اشاره کرد.

از فعالیت‌های آموزشی او می توان به تدریس در دانشگاه‌ های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و همچنین مرکز آموزش مدیران اشاره کرد.

حضور حسینی پور در مسئولیت‌های ملی و مهم از جمله شورای امنیت کشور، شورای فرهنگ عمومی کشور، شورای مدیران دادستانی کل کشور، شورای مدیران سازمان بازرسی کل کشور، شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور، شورای هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور و شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور از جمله سوابق وی است.

بی تردید سوابق انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی ایشان گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشأ برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این استان خواهد بود.

شمار زیادی از چهره ها و فعالان سیاسی و اجتماعی از طیف های مختلف استان مازندران در اظهاراتی از انتخاب آقای سید محمود حسینی پور به عنوان استاندار جدید مازندران استقبال کرده اند و این اتفاق را فرصتی برای هم افزایی و همسویی بیشتر برای توسعه و پیشرفت استان مازندران دانسته اند.

پایگاه خبری مازند نگاه نیز انتصاب بجا و شایسته آقای سید محمود حسینی پور نوری را به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در استان ولایتمدار مازندران، صمیمانه تبریک گفته و از توجه ویژه ریاست محترم جمهور و وزیر کشور که به خواست مردم شریف این استان جامع عمل پوشانده و استانداری انقلابی و بومی را به جهت سکانداری این امر مهم انتخاب کردند کمال تشکر را داریم.

شایان ذکر است که جهت تحقق خواسته‌های بحق مردم شریف استان هرگونه همکاری از جانب این رسانه دریغ نخواهد شد..

 

 

 



  • سه شنبه, 18 آبان , 1400 ساعت : 17:10:14
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 3089