چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

افتتاح ۸۶۶ پروژه در دهه فجر امسال در مازندران

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان، در نشست خبری بمناسبت ایام الله دهه فجر عنوان کرد: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۸۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۵۴ میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد. ‎



 

به گزارش «مازند نگاه» استاندار مازندران با طرج این مطلب، افزود: هم چنین کلنگ ۴۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴۹ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در مناطق مختلف استان به زمین زده می شود.

حسین زادگان با اشاره به این که ۷۲ پروژه با هزینه ۸۴۳ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۸۷۰ نفر در زمره طرح های اشتغالزای تولیدی و صنعتی قرار دارد، گفت: همچنین از این تعداد؛ ۷۹۴ پروژه با هزینه ۱۱۱۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۱۷۰ نفر در حین اجرا در شمار طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی به شمار می آیند.

وی با بیان این که از مجموع پروژه های دهه فجر امسال، ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان مربوط به طرح ها و پروژه های عمران شهری ( شهرداری ها ) می باشد؛ تصریح کرد: همچنین ۳۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۹ میلیارد تومان مربوط به عمران روستایی است.

استاندار ادامه داد: پروژه های روستایی در قالب زیربنایی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، سالن ورزشی، مسکن محرومین، نوسازی اراضی شالیزاری، آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی و تقویت ولتاژ و پروژه های دهیاری ها می باشد.

مقام عالی دولت در مازندران یاد آور شد: از این تعداد پروژه ۱۲۱ مورد مربوط به شرکت توزیع نیروی برق مازندران، ۹۶ پروژه مربوط به شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، ۶۶ مورد مربوط به جهاد کشاورزی استان، ۴۳ پروژه مربوط به اداره کل راه و شهرسازی ، ۶۱ پروژه مربوط به بنیاد مسکن استان، ۴۳ پروژه مربوط به بخشداری ها و دهیاری ها، آب منطقه ای ۴۲ پروژه، ۳۹  مورد در حوزه بهزیستی،  ۱۸ پروژه در حوزه شهرک های صنعتی، ۱۶ مورد در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت آب و فاضلاب روستایی هرکدام ۱۴ پروژه، شرکت های آب و فاضلاب استان و برق منطقه ای هرکدام ۱۳ پروژه، علوم پزشکی استان و بسیج سازندگی هر کدام ۱۲ پروژه، شرکت گاز ۱۰ پروژه و  بقیه پروژه ها مربوط به سایر دستگاه های اجرایی است .

حسین زادگان افزود: شهرستان ساری با ۱۰۲ پروژه، آمل با ۸۹ پروژه، بابل با ۸۸ پروژه، محمودآباد با ۶۵ پروژه و نور با ۵۲ پروژه دارای بیشترین پروژه های افتتاحی در دهه فجر امسال هستند.

انتهای پیام

منبع:استانداری مازندران

 



  • پنجشنبه, 10 بهمن , 1398 ساعت : 12:03:31
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2056