جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 03 May 2024

استاندار مازندران: برای تمام طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره “روزشمار” نصب می‌شود

استاندار مازندران با اشاره به اولویت‌بندی به طرح‌های نیمه‌کاره ۲۰ ساله مطرح کرد: اجرای طرح‌های عمرانی مازندران باید روزشمار نصب می‌شود.



به گزارش مازند نگاه، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز در آیین افتتاحیه پل غیرهمسطح روگذر هزارسنگر آمل با اشاره به خصوصیات بارز شهید رجایی اظهار کرد: شهید رجایی شخصیتی که فی سبیل الله ولایت‌مدار بود و برای رضای خدا گام برمی‌داشت و حرف ولی فقیه را گوش می‌کرد و اشاره‌ای از امام را تکلیف می‌دانست. شهیدی خالص خالص بود و برای مردم و رضای خدا حرکت می‌کرد، شخصیتی که به معنی واقعی کلمه مردمی بود و رعایت بیت‌المال را می‌کرد و از جنس مردم بود، یعنی شهدایی چون  شهید رجایی و سلیمانی که همینطوری به جایگاه شهادت نرسیدند.

وی افزود: باید همه مسئولان بدانند اگر مشق شهید رجایی عمل کنید هم عزیز خدا و هم مردم می‌شوید در غیر این صورت ذلیل خدا و مردم می‌شوند.

حسینی‌پور با تاکید براینکه در دولت سیزدهم طرح‌های عمرانی به حرکت درآمد که برخی ۱۵ تا ۲۰۲۰ سال خوابیده بود که با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی روی آن شتاب بیشتری گرفت، گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی مازندران باید روزشمار نصب شود و طرح‌هایی که باعث ایجاد آمایش مردم می‌شود از گرفتار پیچ و خم‌های اعتباری اداری خارج شود.

وی افزود: ادارات کل راه، فنی، عمرانی باید بداند همه طرح‌های روزشمار داشته باشد و از فصل تنبلی، رخوت، بی حالی و کندی گذشته باشد اجازه این چهار ویژگی به هر یک از این دستگاه‌ها داده نمی‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه آمل تنها شهرستانی که در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام آورده شد و اسم مقاومت مردم این شهر از اهمیتی ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: میدان هزارسنگر متناسب با این نام نوسازی شود چرا که این‌ میدان پیشانی و کریدور شرق و غرب است.

وی با تاکید براینکه این میدان نماد بزرگ میدان باشد و باید از مهندسان و کارشناسان باتجربه بهره ببرند چون بیشترین تردد مسافران است، اظهار کرد: ساخت میدان و المان آن می‌تواند از مسیر گردشگری به مقصد تبدیل کند یعنی با وجود المان جذب گردشگران به مرکز شهر می‌شود؛ آمل شهر تاریخی، زنده، صنعت استان مازندران است اما هنوز نتوانستیم حرمت تاریخی  این شهر ادا نشده است بنابراین لازم به ورود همه دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم



  • شنبه, 5 شهریور , 1401 ساعت : 21:34:15
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 3301