جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024
استاندار مازندران خواستار شد

ارائه برنامه ۱۰۰ روزه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران ادارات برنامه ۱۰۰ روزه خویش را به بنده اعلام کنند، گفت: پس از ۱۰۰ روز جریان مطالبه‌گری را در سطح رسانه‌های استانی راه‌اندازی می‌کنم.



به گزارش مازند نگاه، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران با اشاره به اینکه نقطه ضعف مازندران در بعد سلامت، ورزش همگانی و ورزش بانوان است و باید به این موضوع توجه شود، اظهار کرد: ارتباط نشاط اجتماعی و توسعه دو سویه است، که با اجرای این طرح در سایر بخش‌ها موفقیت‌های مناسبی کسب می‌کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه ارتباط زیادی با کشورهای حاشیه دریای خزر ایجاد کردیم، گفت: از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است.

وی با اعلام اینکه قراردادهای خواهرخواندگی زیادی با این کشورها و شهرهای آنها داریم، افزود: به صورت عملیاتی  و برای بهره‌برداری مناسب اقدام اساسی انجام نشده است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه برنامه ۱۰۰ روزه شعاری نیست، یادآور شد: برش شهرستانی و استانی در این برنامه باید لحاظ شود، پروژه مهم شهرستان‌ها استان را احصا کردیم.

وی با اعلام اینکه پروژه‌های که تا پایان سال ۹۷ باید به اتمام برسد، نیازمند شناسایی است و باید دستگاه‌های اجرایی استان قول دهند، گفت: بنده از جانب مدیران قول نمی‌دهم خود مدیران باید در این بخش پای کار باشند.

حسین‌زادگان یادآور شد: نماینده استاندار در شهرستان‌ها فرماندارها هستند، اگر رئیس اداره‌ای در شهرستان‌ها با فرماندار هماهنگ نباشند حتما نسبت به تغییر این مدیر اداره اقدام می‌کنم.

وی با بیان اینکه مدیران ادارات برنامه ۱۰۰ روزه خویش را به بنده اعلام کنند، گفت: پس از ۱۰۰ روز جریان مطالبه‌گری را در سطح رسانه‌های استانی راه‌اندازی می‌کنم، بنده از عملکرد همه مدیران در استان دفاع می‌کنم و می‌دانم که در شرایط سخت در حال کار کردن هستند اما باید به صورت جدی برای مردم کار کرد و هر مدیری که تلاش نکند در ابتدا به خودش ظلم کرده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه به تناسب همه حوزه در استان باید به ظرفیت مناسبی برسیم، گفت: در حال حاضر ظرفیت دریایی ما به صورت کلی خالی است، عملا از دریا استفاده نکردیم، در حوزه گردشگری، طبیعت‌گری و توریسم سلامت ظرفیت‌های خالی زیادی داریم، باید نسبت به جذب سرمایه‌گذار اصلح اقدام شود.

وی از توسعه طرح پنجره واحد اقتصادی در استان مازندران خبر داد و افزود: اتفاقات گذشته چندان رضایت‌بخش نبوده، بنا داریم که بروکراسی اداری در استان کاهش پیدا کند.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه پروژه‌های استان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند، یادآور شد: باید به مردم اولویت‌ها را و برنامه‌های دولت را به خوبی تبیین کنیم.

وی با اعلام اینکه سهم مدیریتی بانوان شایسته در استان باید افزایش پیدا کند، گفت: مدیران دستگاه‌ها در کاهش سن مدیریتی و استان تلاش کنند و از مشاوره‌های نیروهای جوان در توسعه کسب و کار و فعالیت خودشان غافل نشوند.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه برای رفع موانع تولید، دو برنامه داریم، خاطر نشان کرد: شرکت‌های تعطیل شده را باید احصا کنیم و از ظرفیت شرکت‌هایی که در حال فعالیت هستند باید استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه مدیران ما باید ۱۷ درصد کار کنند، گفت: هر فردی که نمی‌تواند به فکر تغییر شغل باشد.

انتهای پیام

منبع:فارس



  • شنبه, 24 آذر , 1397 ساعت : 13:07:46
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 1017

برچسب ها :