یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد:

اجرای ۱۰ هزار برنامه هفته بسیج در مازندران

به گزارش مازند نگاه، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: نهاد مقدس و مردمی بسیج با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران‌ها بوده و هست.وی افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم […]



به گزارش مازند نگاه، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: نهاد مقدس و مردمی بسیج با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران‌ها بوده و هست.وی افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،‌ ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌های تخصصی همچون هنر،‌ ورزش و رسانه، ‌خدمتگزاری بی‌منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکردهای نهاد بسیج در بیش از چهار دهه از عمر بابرکت این شجره طیبه است.

فرمانده سپاه کربلا بر تبیین خدمات بسیج در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: انعکاس برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌خصوص در ایام هفته بسیج تأثیر بسزایی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه ۵۸ عنوان برنامه در هفته بسیج در استان تهیه شده است، گفت: بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطوح اجرایی و مختلف در استان اجرا می‌شود.

مسلمی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، ائمه جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‌ها، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و خدما‌ت‌رسانی،  اجرای تئاتر خیابانی و سرودهای انقلابی از جمله برنامه‌های مهم در هفته بسیج است.

وی با اشاره به پروژه‌های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۰ پروژه راه به طول ۳۵ کیلومتر، ۱۲ راه روستایی، ۳۹ پروژه آبرسانی و لوله‌گذاری، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها از جمله پروژه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ساخت هزار واحد مسکن محرومان جزء برنامه‌ها است، گفت: همزمان با هفته بسیج ۶۵ خانه محروم افتتاح می‌شود.

مسلمی ساماندهی ۱۰۰ پروژه گلزار شهید، بهره‌برداری و ساخت دو پل روستایی، افتتاح ۱۱۰ کارگاه اشتغال‌زایی از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در نیمه اول امسال ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است و در سه ماهه سوم سال نیز هزار سری جهیزیه توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: این کمک‌های مومنانه ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با همراهی مردم نیک اندیش مازندران تهیه و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:بلاغ نیوز


  • دوشنبه, 22 آبان , 1402 ساعت : 14:33:07
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 3889