شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ | Saturday 10 May 2025

رسیدگی به حدود ۹ هزار درخواست الکترونیکی توسط سازمان فاوا شهرداری ساری

معاون فنی و اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری خدمات این سازمان در سه ماهه چهارم سال گذشته را ۲ ‌هزار و ۲۴۵ مورد و مجموع خدمات در سال ۹۸ را ۸ هزار و ۹۲۳ مورد عنوان کرد.



به گزارش«مازند نگاه»،به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، سیداسماعیل رُهبان با تشریح عملکرد سه‌ماهه چهارم واحد فنی این سازمان اظهار کرد: ۲ ‌هزار و ۲۴۵ مورد خدمات در سطح شهرداری، سازمان‌های تابعه و واحدهای مختلف در این مدت ارائه شد.

وی با عنوان اینکه خدمات در ۵ بخش اصلی نرم‌افزار، شبکه، مخابرات و سانترال، سخت‌افزار و پایش تصویری انجام شد، افزود: تمامی درخواست‌ها از طریق سامانه فاوایار ثبت شد و کارشناسان سازمان طبق تیکت‌های مورد نظر نسبت به رفع مشکلات، اقدامات لازم را انجام دادند.

معاون فنی و اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: میزان یک‌هزار و ۲۵۳ مورد در حوزه نرم‌افزار، ۶۱۲ مورد در حوزه شبکه، ۷۵ مورد در حوزه مخابرات و سانترال، ۲۶۱ مورد در حوزه سخت‌افزار و ۴۴ مورد در حوزه پایش تصویری خدمات انجام ‌شده است.

رُهبان در ادامه اضافه کرد: به ترتیب در سه‌ماهه اول سال گذشته یک‌هزار و ۸۷۲، سه‌ماهه دوم یک‌هزار و ۹۹۳، سه‌ماهه سوم ۲ هزار و ۸۱۳ و در سه‌ماهه چهارم ۲ هزار و ۲۴۵، جمعاً ۸ هزار و ۹۲۳ مورد خدمات الکترونیکی از سوی سازمان فاوا ارائه شده است.

وی مجموع خدمات در سال ۹۸ را به تفکیک چنین بیان کرد: میزان ۴ هزار و ۹۷۶ مورد در حوزه نرم‌افزار، ۲ هزار و ۲۹۴ مورد در حوزه شبکه، ۲۸۸ مورد در حوزه مخابرات و سانترال، یک‌هزار و ۱۸۰ مورد در حوزه سخت‌افزار و ۱۹۱ مورد در حوزه پایش تصویری خدمات انجام ‌شده است.

انتهای پیام



  • یکشنبه, 31 فروردین , 1399 ساعت : 10:58:13
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |
  • کد خبر : 2803